joi, 6 mai 2010

Cam tarziu, dar mai bine decat deloc!






Cu mare intarziere, adaug reteta fursecurilor cu stafide. Nu m-am obisnuit inca in postura de blogaritza si de cate ori imi pun in gand sa postez retete pe blog uit sa fac poze pe parcursul prepararii. M-am ales cu o gramada de poze cu rezultatul final, fara poze din timpul prepararii, asa ca m-am hotarat sa postez ce am si sper ca o sa ma obisniuiesc pe parcurs sa fac poze si in timpul procesului de creatie. Pupici!!!

Originalul retetei il gasiti pe culinar.ro( Biscuiti cu cereale), eu am modificat-o dupa gustul meu:

- 110 gr unt la temperatura camerei,140 gr zahar,100 gr zahar brun,un varf lingurita bicarbonat,1/2 lingurita praf de copt,1 ou,esenta vanilie,1 lingura lapte,150 gr faina integrala,130 gr musli,100 gr stafide,3-4 prune uscate taiate marunt.

Mod de preparare

Untul si zaharul se spumeaza, se adauga praful de copt si bicarbonatul si se mixeaza. Se adauga oul, laptele, esenta de vanilie si se amesteca bine. Adaugam faina integrala si mixam din nou. La sfarsit se incorporeaza stafidele si prunele taiate marunt.

Se modeleaza bilute de marimea unor bomboane obisnuite, se asaza in tava tapetata cu hartie de copt,lasand distanta intre ele, pentru ca la copt cresc un pic.

Se coc la 180 de grade pana prind o culoare frumoasa, aurie, cam 15 minute la cuptorul meu.

Sunt delicioase langa o cana de cafea pentru cei mari si o cana de ceai pentru cei mici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu